Col·legi Boix Badalona

Ciudad : Badalona

cboix.com

Marc Lopez (1)
es para denunciar qe cierren el colegio sin avisar unas instalaciones de pena

Animaciones Feas (1)
tremenda kk

Tomas (1)
muy malo yo era una manzana y lo explotaron ????????

AndreaEmilia DomenechTrandafir (1)
No me gusta este colegio.

Francesc Camarena (5)
Es muy acogedor y familiar

Saray GL (1)
Envien avui una circular a les families dient que tanquen l’escola. Un munt de nens sense plaça escolar a meitat de l’estiu, pitjor no ho podien fer. Ara què? Gestió nefasta i sense cap mirament cap a les families que han estat, anys i anys, confiant en aquest centre.

Álex Sánchez Vera (1)
(Traducido por Google) La privatización de los servicios públicos empeora la calidad. En este centro «invitan» a marchar a los alumnos que no les interesan, esto es para denunciarlo! Instalar • instalaciones lamentables, patio ridículo en la azotea. Gimnasio para los niños pequeños, los alumnos de ESO deben ir a unas pistas municipales en el barrio de Bonavista! No sé cómo las administraciones públicas pueden autorizar semejante centro. Por suerte, hay muchos más centros educativos mejores que este, y públicos!

La privatització dels serveis públics empitjora la qualitat. En aquest centre «conviden» a marxar als alumnes que no els interessen, això és per denunciar-ho! Instal•lacions lamentables, pati ridícul al terrat. Gimnàs pels nens petits, els alumnes d$0027ESO han d$0027anar a unes pistes municipals al barri de Bonavista! No sé com les administracions públiques poden autoritzar semblant centre. Per sort, hi ha molts més centres educatius millors que aquest, i públics!

Henry Stickmin (1)
(Traducido por Google) menos goooooooooooooooooooooooo