Escola Pública El Segrià Zer L'Horta de Lleida Lérida

agora.xtec.cat

email : mathjax@2.7.9

Dolors Preixens (4)
(Traducido por Google) Escuela pública rural de primaria que pertenece a la Zer Horta de Lleida. Tiene aproximadamente 80 alumnos cada curso .Las aulas comparten normalmente, dos cursos: 2 aulas de ed infantil, 3 aulas de ed primaria: C INICIAL 1º y 2º; C Media 3º y 4º curso y C S 5º y 6º. La metodología q utilizan se mixta basada en proyectos y / o libros en algunas áreas .Es hacen salidas cerca para el otoño y más lejos en el tercer trimestre. Tambien se hacen muchas visitas a Lleida ciudad a visitar museos, teatro, audiciones, Animac, talleres de medio, de música, ….. La escuela propone un abanico de Actividades a lo largo de la escolaridad de manera que el alumnado haya ido a disfrutar en el Matadero, Lonja, el Auditorio, el Museo de Lleida, la Panera, y el Museo Morera o Fundación Sorigué, ludoteca …. por otro lado organiza talleres literarios para Sant Jordi y el día de la Pau. Celebra las fiestas de Navidad con un Tradicional festival para las familias, el caga tío, el pesebre … Participamos con la Maratón y otros proyectos solidarios. A lo largo de cada curso escolar llevamos a cabo el Proyecto de emprendimiento: cooperativa escolar. Es una escuela muy familiar.

Escola pública rural de primària que pertany a la Zer Horta de Lleida. Te aproximadament 80 alumnes cada curs .Les aules comparteixen normalment ,dos cursos : 2 aules d$0027ed infantil , 3 aules d$0027 ed primaria : C INICIAL 1r i 2n ; C Mitja 3r i 4rt curs i C S 5e i 6e . La metodologia q utilitzen es mixta basada en projectes i/ o llibres en algunes àrees .És fan sortides aprop per la tardor i més lluny en el tercer trimestre. Tambe es fan moltes visites a Lleida ciutat a visitar museus , teatre , audicions, Animac, tallers d medi , de música, ….. L$0027escola proposa un ventall d Activitats al llarg d l$0027escolaritat de manera que l$0027 alumnat hagi anat a gaudir a l$0027Escorxador, Llotja, l $0027Auditori , el Museu d Lleida , La Panera, i el Museu Morera o Fundació Sorigué ,ludoteca…. Per altra banda organitza tallers literaris per Sant Jordi i pel dia de la Pau . Celebra les festes d Nadal amb un Tradicional festival per a les famílies , el caga tio , el pessebre … Participem amb la Marató i altres projectes solidaris. Al llarg d cada curs escolar duem a terme el Projecte d $0027 emprenedoria : cooperativa escolar . És una escola molt familiar .

Ver mas información del centro en internet  Escola Pública El Segrià Zer L'Horta de Lleida Lérida