Col·legi Públic Creu del Batlle Zer L'Horta de Lleida Lérida

Partida Plana de Gensana, 11, 25194 Lleida

Ciudad : Lérida

Alvaro de Gracia (5)
(Traducido por Google) Escuela en un entorno rural, a la Huerta de Lleida, rodeada de naturaleza y con un ambiente tranquilo y agradable para los niños. Una maravilla.

Escola en un entorn rural, a l$0027Horta de Lleida, envoltada de natura i amb un àmbient tranquil i agradable pels nens. Una meravella.

Eva Martin (5)
(Traducido por Google) Una maravilla de escuela, muy cerca de Lleida pero rodeada de naturaleza, cuenta un equipo de profesionales excelentes y dispone de todos los servicios (acogida, extraescolares, comedor, etc.).

Una meravella d$0027escola, molt a prop de Lleida però envoltada de natura, compta un equip de professionals excel·lents i disposa de tots els serveis (acollida, extraescolars, menjador, etc.).

Laura Garcia (5)
(Traducido por Google) Con el mejor ambiente, como una familia

Amb el millor ambient, com una família

Carles Mateu (5)