Llar d'Infants Pública Trapelles Celrà

escolesbressol.celra.cat

email : ajuntament@celra.cat

utrunir (5)
(Traducido por Google) Centro público con una infraestructura excelente atendiendo a las necesidades de los niños para que puedan desarrollar su autonomía. Tanto los espacios exteriores como interiores están diseñados siguiendo la metodología Montessori para que los niños sean protagonistas de su aprendizaje. Los grupos son mixtos y las ratios muy bajas. Las profesionales son fantásticas, grandes personas.

Centre públic amb una infraestructura excel·lent atenent les necessitats dels infants per a que puguin desenvolupar la seva autonomia. Tan els espais exteriors com interiors estan dissenyats seguint la metodologia Montessori per a què els infants siguin protagonistes del seu aprenentatge. Els grups són mixts i les ràtios molt baixes. Les professionals són fantàstiques, grans persones.

Ver mas información del centro en internet  Llar d'Infants Pública Trapelles Celrà