Patxijaiak Lejona

Ciudad : Lejona

Telefono :

Aitor Torre (5)
Realmente si buscáis un club de caza, recomiendo Patxi Jaiak. Una atención excepcional y productos de calidad

Ander Argüeso Lopez (5)
Buena gente

Ander Argüeso Lopez (1)
NO ES UN CLUB DE CROQUET

Petle Melendev (1)
(Traducido por Google) Lugar muy desagradable La única vez que fui, todo estaba muy sucio, lleno de lugareños, y no vi ningún juego en absoluto. Además, Canino Arana me llamó, y me trató un hombre muy mal parecido.
La bandera que decoraba las instalaciones me pareció muy inadecuada, así que estaba muy asustado. Además de la estética local, la gente era muy extraña, como un joven inestable llamado Txespo, y juraría que también había Cantabria.
No se lo recomiendo a nadie.

Oso leku desatsegina. Egon naizen aldi bakarrean dena oso zikin zegoen, lokala kez beteta, eta ez nuen crokett partidarik inon ikusi. Horrez gain, Canino Arana izeneko, eta oso itxura txarreko gazte batek boztizki tratatu ninduen.
Lokala apaintzeko jarrita dauden bandera zein pintadak oso ezegokiak iruditu zitzaizkidan, eta horren ondorioz beldur handia pasa nuen. Lokalaren estetikaz gain, jende oso arraroa zegoen, esate baterako Txespo izeneko gazte ezegonkor bat, eta zin egingo nuke Kantabriar batzuk ere bazeudela.
Ez diot inori gomendatzen.

Ver mas información del centro en internet  Patxijaiak Lejona